Thursday, January 25, 2007

Echipamentu'

Mi-a vazut un amic astazi blogul (habar nu am cum a ajuns pe el) si m-a abordat pe messanger (deja e suspect pt ca eu eram ca deobicei pe invizibil):

-El: bai , ce blog de fotografie ai tu ?
-Eu: aaaa....unul slab ?
-El: nu ma, pozele sunt misto da cum draq sa ai ma blog de fotografie si sa nu scri ce echipament misto ai ? Nu te uiti si tu pe net ?
-Eu: ma mai uit si eu pe net dar...nu stiu de ce am eu vaga impresie ca pe 99% dintre cei care ajung pe aici ii cam doare fix in cur cu ce fac eu pozele
-Eu: ca sa nu mai spun ca las si exiful in poze
-El: ce-i aia ?
-Eu: o chestie in care vezi cu ce a fost facuta poza si cum...
-El: esti llama

Asa ca, pentru ceilalti 1% si ca sa nu mai fiu llama , o sa ma dau mare cu sculele mele. Daca asa se poarta trebuie sa ma conformez, nu ?
Pai...pozele de pana acum , exceptand Biserica Neagra, sunt ceva mai vechi ,facute cu un Panasonic FZ7, aparat pe care inca il mai folosesc pe post de back-up.
Back-up la destul de recentul dSLR, un Canon 30D. Ca sticlaraie am momentan doua Sigma , un 17-70mm f2.8-4 si un 70-300mm f4-5.6 . Astept cu infrigurare salariul ca sa mai adaug la colectie un ultra wide, un Sigma 10-20 f4-5.6
In geanta mea foto mai salasluieste un flash Canon 430 EX, un grip care e permanent montat pe body, cateva filtre (uv, warm si polarizare) si alte nimicuri.
As mai avea nevoie de un trepied serios pentru ca actualul se intelege foarte bine cu FZ7-le dar sub cele 3 kile jumate ale 30D-ului se indoaie din toti rarunchii.
Acum ca m-am conformat si am dezlegat misterul sculelor, hai sa pun si niste cadre mai recente, facute cu treizeciu. Enjoy

3 comments:

monk said...

mda.. Imi place poza a 2`a :d
By the way exif neconcludent, si faza cu laudatul jucariilor... da, reusesti sa faci lumea sa te urasca :d just kidin`

Anonymous said...

Hai nu ma ura acum :) In opinia mea conteaza mult mai putin echipamentul decat talentul dar deh...multi megapixeli sa fie :)))

monk said...

Hai ca nu te urasc, fie :)
Corect, talentul face mai mult decat aparatul in sine. Adica, la ce bun sa ai jucarii performante daca sari ca si chinezii din tufis pentru o poza!?!?