Wednesday, March 7, 2007

Sabina

Nu am apucat pana acum sa scriu pentru ca nu-mi gaseam cuvintele.
Dar vad ca zilele trec si cuvintele tot nu vin, asa ca o sa zic cu
vorbele mele - este vorba de ziua, de fapt seara de Vineri 2 Martie.
Zi care mi-a mai sters o parte din pacatele cu care sunt trecut
in catastif acolo sus.

Membrii FotoTarget, grupul Prime si magazinul foto F64 , au reusit
sa faca majoratul unei fete deosebite putin mai frumos :)
Este vorba de Sabina Dimitriu, un talent in plina acscensiune, o tipa
deosebita din toate punctele de vedere.
Surpriza, planificata si coapta de mult timp pe la spatele Sabinei :D ,
a constat intr-un Canon 400d, obiective , card si o geanta foto.
A fost un moment...cum naiba sa ii zic ?...super tare frate ! Noi cu gurile pana la urechi, unora era sa le dea si lacrimile (se stiu ei care sunt :D), Sabina tremura ca varga de emotii, blitzurile scaparau mai ceva ca la decernarea Oscarurilor, pupaturi, imbratisari, personalul de la "La Mama" (acolo s-a desfasurat tarasenia) se uita la noi ca vitelu' la poarta noua...ce mai ,a fost ca'n filme :)

Prin acest cadou , noi, tartorii implicati, speram sa sprijinim si sa incurajam talentul micutei. Poate-si va aduce aminte de noi cand va fi mare :)
Inca o data La Multi Ani Sabina ! Numai fericire si succese pe viitor si...lasa naibii camera aia si pune mana pe carte ca vine Bacu' :D Macar pana atunci sa mai apucam si noi sa ne mai laudam cu o poza doua :D Ca dupa aia... ;)

7 comments:

Etherfast said...

Sounds like you had fun :)

Anonymous said...

bravo, superb gest

Tony said...

Wow, super supriza! Aparat marfa. Am si yo la fel ;) T

Catalina Zaharescu said...

Wow, superb, ma bucur pentru Sabina. Acum inteleg ce e cu schimbarea din fotografiile ei (ultimele sunt mai mult color)...
Superb gest si cred ca merita acest cadou cu prisosinta.

Anonymous said...

Si ce legatura are Sabine care "tremura ca varga" cu revista oamenii de la FOTO TARGET, Prime si F64 ?

Anonymous said...

Impartim aceeasi pasiune. Nu i-am fi facut cadou o camera foto daca se ocupa de gradinarit, nu ? Si pentru ca noi consideram ca aceasta fata merita (nu numai din cauza cadrelor ei) si are potential dar, date fiind anumite imprejurari, nu ar fi avut ocazia sa puna prea curand mana pe un dSLR, ne-am decis sa o sustinem. Un efort mic, o realizare frumoasa.
Numai bine stimate domn Anonim ;)

Stelian Popa said...

Superb gest. Imi amintesc foarte bine ziua cand a venit la prega cu el si era super happy. Tot timpul e cu aparatul la prega ;))