Saturday, April 28, 2007

Primul concurs

M-am inscris. Aici. Am emotii :) Este prima oara cand imi inscriu un cadru intr-un concurs de fotografie. Nu prea ma pasiona pana acum lucrul asta, dar am zis ce mama naibii, pana la urma nu am nimic de pierdut, hai sa o fac si pe asta, ca si asa nu am fost niciodata la Iasi :)
Sper doar sa ma vad acolo cu Birdu si cu Dodan :D
Sa ne tineti pumnii.

In rest, maine dau o fuga pana la SMAEB
Sper sa nu fie prea inghesuiala, sa pot face si eu o poza doua cu fetele alea. Poate vad si vreo motocicleta, cine stie.

Si asta e cadrul cu care vreau sa dau stimatul juriu pe spate la concurs, la sectiunea "Conceptul de rural" :)

5 comments:

Anonymous said...

misto. imi place

Andi

Anonymous said...

Multumesc :)

Gina said...

Felicitari :)

Anonymous said...

Mercic. Poate o sa scriu ceva si desprea asta in zilele urmatoare :)

Anonymous said...

ce mai, ne-ai imbolnavit pe toti cu fotografia asta :) http://www.fotomagazin.ro/flash_open.php?art=ftm20/archives/2007/06/digiphoto_2007.html acum am vazut si eu articolul...

vad ca au pus pe site-ul de la digifoto link la albumul tau de pe picasa :))

spor la fotografiat(+prelucrat+ postat! ca in ultima vreme a fost cam liniste pe aici.. e frumos?!? ) eu tot in sesiune :( one more to go

pupici,