Tuesday, April 8, 2008

DigiPhoto 2008

Am (din nou) placerea de a anunta editia 2008 a concursului de fotografie DigiPhoto, concurs organizat de catre Asociatia Studenților Informaticieni din Iasi.

Premiile din acest an sunt in valoare de 4000 euro, ceva mai consistente decat anul trecut ;)
Temele propuse sunt:
-De ce exist ?
-Un nou inceput
-Stiinta si suflet
-Manipulare digitala.


Concursul se va desfasura intre 7 aprilie – 27 aprilie 2008, urmand ca pe 10 Mai 2008 sa aiba loc finala si workshopul.

Numarandu-ma printre castigatorii de anul trecut (in sfarsit am si eu ocazia sa ma laud :D ), va pot spune ca a fost un adevarat succes. Organizare foarte buna, cei implicati dandu-si tot interesul pt a ne face sa ne simtim bine, premii destul de consistente, workshopul s-a dovedit a fi o experienta interesanta, la fel si berea de dupa de la terasa Corso :D
Putin cam obositoare plimbarea Bucuresti-Iasi si retur, dar in rest numai cuvinte de lauda.

Inscrierile si detalii suplimentare pe : http://digiphoto.asii.ro

Nu-mi ramane decat sa va urez mult succes celor care va veti inscrie si sa ii felicit pe organizatori pt a IV-a editie a concursului.
A !...si sa va arat cu ce licoare va veti delecta daca va veti numara printre castgatori :D

4 comments:

Anonymous said...

Mulţumim pentru susţinere şi mult succes la concurs. Te aşteptăm la Iaşi...pe 10 Mai (nu aprilie, cum ai scris :) )

Anonymous said...

Ups...my bad :D
Am modificat.

florin.bulhac said...

Succes la concurs! Ma bucur sa vad posturi noi. Felicitari pentru poze!

Anonymous said...

Merci Florin.