Saturday, July 10, 2010

La Munca in Romania

Bai, nush cum draq ma tot pomenesc eu cu mesaje pe telefon, care cu siguranta nu imi sunt destinate dar ma fac intotdeauna sa zambesc. Bine, zambesc de la al doilea mesaj incolo, ca primul intotdeauna ma baga in sperieti :)

Asa imi vine acum ceva vreme un SMS care ma pune pe ganduri:
"Urat sa-mi inchide-ti telefonul in nas, cand pot veni sa-mi iau salariul? Sper sa nu ajungem la alte lucruri care nu var conveni."
Hopa ! Stai asa. Ba da-ma draq, am ajuns si patron acum si eu nu stiam. Dau sa sun, telefonul inchis. De inteles, face p'al naibii pentru ca i-am inchis si eu telefonul. Da' vroiam si eu sa aflu macar ce firma am, sa nu ma mai duc ca prostu a doua zi sa muncesc pentru altii.
Nu trece o zi si bip bip, iar mesaj:
"Vedeti k diseara vin dupa bani k oamenii dupa mine mare scandal o sa iasa daca nu-mi dati banii si va chem si opc peste voi s sa le spun in ce conditii sa le lucreaza fara carti de munca, gandaci, mancare stricata si k nu platiti lumina la stat. Nu sunt proasta voastra."
Hmmm... rascoala, furci, topoare, sa ardem holdele, sa otravim fantanile si sa inchidem shaormeriile fara autorizatie de la sanepid.
Iar dau sa sun, macar sa aflu unde naiba lucreaza doamna, ca sa nu ma puna stomacu vre-o data sa mananc de acolo. Ghinion, abonatul vodafone face economie de baterie.
Macar am zis gata, am scapat, se duc astia peste araboi, il iau pe sus si scot salariile de la el, happy end. Dar nuuuu, vine si al treilea mesaj:
"Prostule banii tot o sa mi iau de la tine vin k politia peste tine si nu iti va conveni. Esti un om de nimic italian jegos profiti de oameni dar k mine nu-ti merge."
Aha ! Deci nu e arab, e italian. Inseamna ca nu e shaormarie, e pizzerie. E bine, ca oricum pizza mai rar din oras de cand a invatat muierea sa faca una home made de te lingi pe ceru gurii si prin spatele dintilor.
Sper doar ca domnisoara si-a luat cashu muncit pana la urma. Si cica de ce fura romanii in Italia. Uite d'aia, ca si italienii fura in Romania! :)

3 comments:

starchim01 said...

Și eu am primit telefoane:dv.sunteți șoferul (curierul)de la firma x?Nu,nu sunt.Am cumpărat și eu de 3-4 ori de pe internet.Dar totuși,cum a ajuns telefonul meu la clienți?Eu am fost cumpărător,nu șofer.

bogdan marcu said...

wow man si pe mn ma cheama la fl ca pe tn :D

tigara electronica said...

foarte misto articolul acesta! chiar mi-o placut :) o sa mai revin pe viitor la tine pe blog sa mai citesc niste articole :D cheers