Tuesday, April 17, 2007

Imagine in headerul Blogger

Daca tot m-am apucat din lipsa de activitate sa-mi bag nasul in sursa blog-ului, am zis sa o fac si pe asta.
Asa ca, daca vreti sa schimbati headerul plictisitor oferit de Blogger cu unul facut de voi, aveti mai jos pasii necesari.

1. Logati-va, mergeti in Layout > Edit HTML
2. Cautati bucata de cod care arata cam asa(in loc de "@" va fi "<", a trebuit sa modific pentru ca nu puteam posta codul altfel):

@div id='header-wrapper'>
@b:section class='header' id='header' maxwidgets='1' showaddelement='no'>
@b:widget id='Header1' locked='true' title='Replacing Blog Header (Header)' type='Header'/>
@/b:section>
@/div>

3. Modificati urmatoarele:

- maxwidgets='3' (intre 2 si 10,in functie de cate elemente vreti sa adaugati)
- showaddelement='yes'
- locked='false'

4. Save Template si acum la Template > Page elements, Layout-ul ar trebui sa arate cam asa:


Acum puteti sterge (edit>remove element) sau muta Header-ul original si puteti adauga in locul lui cam tot ce vreti voi, o imagine, caseta text, filmulet etc.
Sper ca a fost de ajutor, enjoy ;)

Si o mica poza de la mine, ca tot am impresia ca timpul sta pe loc si nu mai vine ora cand trebuie sa plec acasa :D

3 comments:

Ioana Chilu said...

f utile sfaturile tale, multumesc.
si fotografiile faine. :)

Anonymous said...

Ma bucur ca am putut fi de ajutor.
Multam si eu :)

Mihai said...

Imi place mult poza asta. Pentru acest ceas timpul s-a oprit.