Sunday, May 27, 2007

Campionatul de lovituri libere



Dupa o scurta absenta din motive tehnice (caldura, serviciu, lipsa de timp pt a aranja poze din motive de stat pe la terase etc), revin cu cateva cadre de ieri de la Campionatu de tras la poarta. Nu a fost chiar extra fenomenal (sper sa fie astazi pt ca ieri au fost doar calificari and stuff), dar macar mi-am intregit experienta de pozar, fiind prima oara cand trag pe senzor un sport cu minge :)
Multumesc lui George pt invitatie si suport ;)

4 comments:

vlad dodan said...

Interesante. Nu senzationale dar bune pentru prima incursiune in acest tip de fotografie.

Anonymous said...

Bogdane, as face 2 remarci: incearca sa nu le mai prelucrezi A/N. Astea de sport de obicei sunt mai dinamice in culori. A 2-a chestie, daca reusesti, incearca sa folosesti o diafragma mai deschisa ca sa izolezi mai mult subiectul de fundal.

Gina said...

Sa-nteleg ca esti modest?
U know what i mean :)

Anonymous said...

Multam de feedback.
Necro, nu stiu de ce mi-au placut alb negru :) Cred ca aduc a sportul anilor '80 :)
Iar legat de izolare...70-200 2.8 va fi urmatoarea mea achizitie.

Ginuta, modest am fost mereu :)
Cred ca o sa pun totusi si cateva poze de acolo saptamana asta ;)