Monday, May 28, 2007

Campionatul de lovituri libere - finala



Chiar daca vremea a fost impotriva noastra, tot am fost pe metereze :) A fost ceva mai simpatic decat ieri, un mic concert Simplu, cateva nume rasunatoare din fotbalul romanesc (Hagi, Adrian Ilie, Craciunescu, prezentatorul de la Nasu etc).
Nu sunt microbist (a se citi ca sunt varza in ale fotbalului) , dar am descoperit ca acele cateva ore pe teren, ca pozar, mi-au placut. Chiar mult as putea spune. Agitatie, ploaie, fuga de colo colo, mi-am luat si o minge in cur (a usturat ca dracu dar am fost un dur si nu am zis nimic) :D dar fuse misto. Asa mi-am mai trecut si un nou obiectiv pe lista de cumparaturi - 70-200mm 2.8
Acum astept sa ma contacteze vreo revista de sport pt colaborare. Nu de alta dar stiu ca pozele mele sunt exceptional de extraordinare cu bataie catre mirific :D
Inca o data, multam George .

3 comments:

Anonymous said...

Deja astea-s mai bune. Nu toate dar ai destule misto. Aceeasi problema mica persista insa: iti trebuie o diafragma mai deschisa si posibil un obiectiv mai lung.

Anonymous said...

Bravo Bogdan, aia cu mine imi place cel mai mult, dar cred ca sunt subiectiv :).

Anonymous said...

Multam :)
Necro, cat de curand o sa am 70-200 2.8 in geanta :D
Momentan trag cu 70-300 Sigma, care la 200 nu-mi permite mai putin de 5.6