Wednesday, May 9, 2007

De moda veche



Uneori am impresia ca m-am nascut putin cam tarziu. De ce ? Pai pen'ca am urmatoarele "probleme" :
- savurez muzica veche ;
- ador masinile vechi (de la '76 in jos) ;
- agat femeile ca pe vremea lu' tataia, cu flori, bomboane si intalniri romantice ;
- iubesc sa mananc o floricea la un film alb-negru cu gangsteri sau cowboy (cred ca as fi fost Al Capone al micului Paris pe vremea aia :D ) ;
- nu apreciez prea mult minunile din zilele noastre (exceptie fac dSLR-ul, calculatorul si internetul) si nici Mall-ul, cluburile aglomerate sau muzica haus nu ma atrag.

Deci ori sunt de moda veche, ori sunt dus cu capu'
Iar in ultima vreme, si pozele imi ies vechi :D

12 comments:

Anonymous said...

Super tare prelucrarea DAR din pacate cu putina atentie se poate observa costumatia contemporana a personajelor. Oricum, repet, buna prelucrarea.

Anonymous said...

Da, interesante prelucrarile, dar trebuia sa fi avut mai multa grija ca la unele se observa suprapunerea de textura :D .. oricum, not bad ;)

Cristian Brailescu said...

ooooo daaaa :)
vintage iz mai neim :>
reusite prelucrarile, ai putea sa folosesti si un set de pensule splat(pată).

Anonymous said...

Interesanta serie. Imi plac prelucrarile (vignetarea e ok de data asta ;)) si cred ca ai reusit sa redai destul de bine atmosfera. A doua mi se pare cea mai buna din punct de vedere al compozitiei. Era grozav daca te miscai cativa centimetrii mai la dreapta ca sa nu o tai pe doamna din stanga si ca sa surprinzi mai bine intre ramurile copacului persoanele din planul secund. Alt lucru care imi place e postura manechinelor din vitrina magazinului (so old style!) care contribuie la aerul vechi si da profunzime compozitiei.

Anonymous said...

Multam fain tuturor pt feedback.
E prima oara cand incerc modul asta de prelucrare si, desi e munca de chinez, trebuie sa recunosc ca-mi cam place :D

Andrei said...

Foarte interesantă prelucrarea :)

Anonymous said...

vechi da' bune

Anonymous said...

si eu ador tot ce e vechi..am un fetish in ceea ce priveste magazinele de antichitati, iubesc muzica veche, ma face sa ma simt libera si feminina, imi plac pozele alb negru, cred ca sunt mai colorate pe dianuntru decat cele editate prea plastic...a fi de moda veche vine din interior...merci ca mi-ai adus aminte de aceasta stare..:)

Anonymous said...

Ma bucur ca nu sunt singurul :)
Mercic ;)

Unknown said...

vai deci vai deci fetish dupa definitzia lui clinica, dupa sensul popular acceptat sau cel extins ? [prin popular acceptat se intzelege a fi stimulat sexual de subiectul in cauza dar el nu constituie sursa unica de satisfacere a poftelor de aceasta natura, iar extins il inventam noi acum sa o scapam de faza si zicem ca inseamna i mi face placere locatzia si ma simt bine}

iar o poza editata este semnatura unui fotograf a se citi pozar de nuntzi ...
The hard is what makes it great ! jimmy dugan
ca dac ar fi usor ar face totzi, dar asa se desparte gloata ...

si apoi si io sufar de boala plimbarilor noaptea pe stavropoleous, covaci, lipscani dar numai cu cele care mi plac si care sunt pt suflet restu o cola intr un club de hauz si atat ...

si cel mai mult i mi place muzica de pe vinilurile vechi desi stiu sigur ca se aude mai prost si e mai complicat decat winamp dar parca te fura gramada la o masa acolo undeva in spate fara lumini si incepi sa auzi versurile [ce zice defapt]si sa simtzi inflexiunile din voce si ce a vrut sa te faca sa simtzi si sa vezi ... ceea ce javra asta cu ventilatoare in el nu reuseste niciodata : sa creeze moment si simtzire !!!

"She says if I try to kiss her shell cry"
Nat King Cole - Walking my baby back home

Anathaema said...

Old is good. de fapt ce old, nu e old. e actual si cei care zic altfel sa ne pupe-n obiectiv

Anonymous said...

de ce nu:)