Monday, May 7, 2007

Ziua Barbatului !



Am trait sa o vad si pe asta. 5 Mai declarata ca Ziua Barbatului. Pentru ca meritam. Pentru ca avem soacre, pentru ca ele au mereu dreptate, pentru ca noi stim sa reparam masina, pentru ca...pentru ca ele vor egalitate :D

Si ne-am adunat Sambata in parcul Tineretului pentru a sarbatori. Cum ? Cum stim noi mai bine - cu bere, gratare, muzica si femei :D

Nu pot sa spun ca a iesit mega show (nici eu nu am stat pana la sfarsit, e adevarat), dar trebuie sa fim scuzati, e prima oara pt noi. Dar la anu' o facem si mai lata ;)
La Multi Ani domnilor !

*Nota - te rog sa ma ierti iubito ca am fost un porc si am uitat sa-ti iau cadou de 8 Martie. Stii ca te iubesc. Da, o sa duc eu gunoiul...



Asa ma luase cu ameteala cand am vazut-o pe don'shoara doctorita...valeu ce nevoie aveam de o injectie :D

Un barbat adevarat, un patriot get beget, roman sadea.


Trebuie sa invete si ei de mici, ca asta e ziua noastra !
Domnisoara politista ! Arestati-ma va rog, tocmai v-am furat o poza ! Serios. Nu, nu filmeaza aparatu' asta mare. Doar face poze.
Asa, sa vada si ele cum este sa fi dominata. Asa ba, fii barbat !
Deci ai priceput baby ? 5 Mai ! Sa nu dea dracu sa uiti ca...
Inca ma mai intreb daca asta nu era Basescu undercover :D

11 comments:

vlad dodan said...

Tare si seria si muzica!

Anonymous said...

Foarte bune cadre. Comentariul e caterinca :) Am auzit si eu recent de ziua asta a barbatilor dar din pacate cred ca e valabila numai in Romania. Nu ti-ai facut programare la doctorita aia? :D

Anonymous said...

Asta "anonymous" de mai sus eu sunt :))

Emil Petru said...

faina serie

ogarafgan said...

Si mie-mi plac multe :)

Anonymous said...

Multam frumos :)

PS
nu ma asteptam sa primesc comentariu pt seria asta, si inca unul pozitiv, din partea unei domnisoare :D

Anonymous said...

Bravo dom' Marcu !!!
Se vede ca nu ai transpirat degeaba.

Catalina Zaharescu said...
This comment has been removed by the author.
Catalina Zaharescu said...

Multi Ani la barbati in cazul asta...
Foarte tare textul si unele foto :)

Anonymous said...

Tanchiu , tanchiu veri maci ! :)
Catalina, esti prima domnisoara care ne recunoaste drepturile si ne spune La multi ani :D

Anonymous said...

Iata ca io-s a doua! LA MULTI ANI, da' am auzit ca NU s-a aprobat...!? Oricum, ca DA, ca BA, noi sa fim sanatosi! Seara faina de 5 mai sa fie la toti!