Thursday, May 3, 2007

Filantropica

Am lucrat cateva zile la un subiect ceva mai delicat...oameni fara noroc, defavorizati ai societatii, cersetori, sau poate doar profitori de sentimente.
De obicei nu fotografiez astfel de amarati, dar abundenta cu care i-am intalnit intr-o zi insorita de week-end mi-a atras atentia asupra faptului ca toata lumea ii vede dar nimeni nu-i observa.

Personal simt un gust amar cand ma gandesc la acei batrani abandonati de familie, la copii pusi sa cerseasca pt ca parintii sa bea o vodca, la cei care au putere de munca dar nu au putere sa-si schimbe viata si prefera sa intinda mana pt ca au invatat ca este mai comod asa.

Luati-o ca pe un reminder, ca pe un semnal de alarma, ca pe un indemn de a aprecia ceea ce aveti si de a va trai viata din plin.
Sa traiti bine...

8 comments:

. said...

felicitari, foarte tare toata seria.

Anonymous said...

traiasca vignetarea :D ... cred ca a doua imi place cel mai mult ;)

Anonymous said...

Multam frumos :)
Sincer ma asteptam sa nu prea fie bagate in seama acest gen de cadre, fiind "blamate" de multi. Dar ma bucur sa vad ca nu e chiar asa ;)

Anonymous said...

Din contra. Sunt chiar foarte populare. Cam toata lumea are poze cu cersetori.
Nu ma mai impresioneaza deloc, majoritatea. Sunt pur si simplu niste nesimtiti lenesi. Copiilor nu le dau pentru ca nu as face altceva decat sa le incurajez parintii sa ii trimita iar la cersit.
Doar cei care canta la un instrument primesc ceva de la mine, pentru ca le apreciez talentul. Atat.

Anonymous said...

Foarte buna seria. Putin cam multa vignetare pt gustul meu desi la randul meu folosesc treaba asta destul de mult.

Anonymous said...

Sunt frumoase dar nu inteleg de ce tineti sa ne facem tara si mai de rahat. Si strainii au boschetari dar nu-i vezi ca fac poze si le fac publice.

Anonymous said...

Merci, merci :)
Necro, cu vignetarea m-a furat iar monitorul de acasa. Nu arata chiar atat de pronuntata. Poate il voi calibra si eu intr-un final.

Scorojit, si strainii isi afiseaza homeleshii. Ii vezi in filme, ii vezi pe nenumarate site-uri de street, news sau documentare. Lasa ca au ei si mai rele ca noi, nu avem de ce sa plecam capul ;)

Alina Lupu said...

enough with the homeleshi!