Wednesday, June 13, 2007

FOTOSinteza

Dupa o lunga pauza, m-am decis sa revin in forta. Si o sa incep prin a va anunta vernisajul unei noi expozitii foto la Dalles, FOTOSinteza, organizat de catre absoventii cursului de tehnica fotografica. Vernisajul va avea loc Joi, 14 Iunie, ora 18.00 la Sala Dalles. Puteti admira cadrele expuse intre 14 si 22 Iunie. Eu cred ca merita sa va rapiti o jumatate de ora din pretiosul vostru timp pt a acorda putina atentie tinerilor fotografi ;)

Voi reveni zilele acestea cu cateva cadre din plimbarea prin Brasov din week-endul acesta, escapada in care m-am simtit cum nu ma mai simtisem de foarte multa vreme si le multumesc diliilor cu care am fost acolo pt asta :D
De fapt incep chiar acum cu un portret furat la o terasa. Am mai zis ca sunt mort dupa roscatele cu ochii verzi ? :D

10 comments:

Neeki Sakura Saiki said...

te doare?...tare?....ITI PLACE? :D
draguta dintisor, poate se gaseste si ea intr-o zi si atunci te va aprecia la adevarata ta valoare si nu ca "ala mare si rau cu un tun de obiecti" ;)

Anonymous said...

Stii doar ca imi place :D
Ar si trebui sa aprecieze dintisor, la cat m-am chinuit sa ii ajustez nasucul :D

Alexandra Sandu said...

misto, asteptam cu interes celelalte :)

Anonymous said...

yep, si mie imi place

Anonymous said...

Tanchiu, tanchiu.
Vin si restul curand, asta daca nu mai stam pe la terase pana la dimineata :D

Anonymous said...

este foarte interesanta. ceea ce ma nedumereste pe mine este urmatorul lucru: cum a putut sa iti iasa asa daca e luata pe furis la o terasa? fundalul, lumina?
hmm, nu dai lectii? :D

Anonymous said...

Fundalul se explica prin faptul ca statea in usa barului de care apartinea terasa, iar masurarea luminii a fost facuta pt fata :)

Lectii...nu cred ca am ajuns inca la nivelul ala :)
Tanchiu

Anonymous said...

Romantic, dramatic… beautiful. It’s a splendid portrait! Greetings, Mariana Cuentos.

Anonymous said...

Thank you very much Mariana. I'm glad that you like it :)

stefan dinu said...

DA!!