Tuesday, May 10, 2016

Văru' lu Fritz - BMW S1000 XR

Da, stiu ca iar nu am mai dat semn de mult... Mea culpa din nou :D
Sunt oky. Ca de'obicei, lipsa d'aia mare, crunta si acuta de timp liber. Da' sanatosi si Zen sa fim, ca in rest o sa tot avem timp la pensie. Daca mai prindem :)

Am facut un test drive cu noua struţo-cămilă (una reusită si de data asta) de la BMW - S1000 XR. O corcitură de vitezană cu enduro-touring. Băi frate, da merge, nu se'ncurcă. Asa că am zis pas. Mă bătea gandul să o schimb pe actuala, dar nu, imi stă mai bine cu toată pielea pe mine.

Pentru că merge uite iacașa :D


Asa că, după cum spuneam, mai bine stau eu cumintel cu vaca mea. Nu ca ar merge ea prea linistită, dar macar mă mai tine potolit gabaritul ei :) Si bonus, stau si cu permisul in buzunar mai mult timp. Sper.


Va tzuc si sa ne vedem/auzim/citim/bem cu bine ! Cat mai curand.
PS - daca stie cineva dansul anti-ploii, dati-mi si mie un link. Ca as mai iesi la o tura...

No comments: